Kocamla boşanıyoruz. Evi ve malların yarısını istedim. Yeterli mi?

Eşimle boşanıyoruz bir oğlumuz bir kızımız var bu gün geldi anlaşmayı yapalım dedi yaşadığımız ev bana kalacak malların yarısını da istiyorum aynı zamanda tazminat ve aylık nafaka. Çocuklara ve bana dedim kabul etti. Hazırlatayım imzala dedi tamam dedim sizce yeterli mi?

Kocamla boşanıyoruz. Evi ve malların yarısını istedim. Yeterli mi?
Cevapla