Bir cafede bulaşıkcıyım müşterilerik tabaklarinda artik kalan yemek, pastaları yiyorum. Hastalik kapar mıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar kazandığım paranın hepsini babama veriyorum o da akşam evde yersin ihtiyacın olmaz diye bana para vermiyor yol parası hariç. Bazen Cafe yoğun olunca öğle yemeğine çıkamıyorum çıksam bile yemek kalmamış olmuyor aç kalınca yiyorum
Bir cafede bulaşıkcıyım müşterilerik tabaklarinda artik kalan yemek, pastaları yiyorum. Hastalik kapar mıyım?
Cevapla