Kapalıyım herkes başörtünü suriyeliler gibi doluyorsun diyor ama dinde omuzlarında tam kapanması gerekmez mi?

üsttenn bağlayıp uzun bırakıyorum sarıyor yani göğsümü omuzlarımı

ama herkes suri esad diye dalga geçiyor

asıl gereken bu değilmi

penyeyle saçını boynunu gösterenlere ay cicim çok hoş

Kapalıyım herkes başörtünü suriyeliler gibi doluyorsun diyor ama dinde omuzlarında tam kapanması gerekmez mi?
Cevapla