Imamhatipe gidenleri neden kucumsuyorsunuz ya da dalga geçiyorsunuz anlayamiyorum v uzuluyorum
ayrıca imamhatip derslerinin diger okullardan zor oldugunu biliyorum
ayrıca imamhatip derslerinin diger okullardan zor oldugunu biliyorum
Dalga geçen bana hiç denk gelmedi 3 sene okudum son senemde açık liseye geçtim iyi ki geçmişim sırf ak parti mitingine gitmedim diye arapça hocası yoklamalada adımı okumuyor derste soru sormuyordu sene sonuda ben hariç herkesi geçirdi tamam arapçam kötü çalışmadım ama en azından efendiyiz sınıfta dersi kötü olan benden de kötü olan ve bin türlü iş çevirenler vardı onları geçirdi heh ben toplu olarak bir şey dedim mi onlara hayır ama onlar ak parti mitingine gitmeyince beni bir ateist ilan etmediler onuda yapsalardı yok artık derdim herhalde dalga geçenlere gelince ben denk gelmedim ama varsa durduk yere değildir imam hatiplerde hem açık kızlara bakıp hemde afedersin or diye başlayan tabiri onlar için kullananları gördüm yani adı imam hatip diye çok ahlaki yerler sanmayın insan her dinde insan her ırkta insan bu değişmiyor arada illahaki oluyor böyle dalavericiler
niye bliyormusun... cünkü imam hatip öğrencileri cahil... geri kafalıı.. bu cagdas yasamda dinle ugrasıyorlarr.. etekleri kısa degil cogunun... basları acık degill. cagdas degill.. yani bu yazdıklarım gibi düşünen geri zekalı insanları yüzünden imam hatipliler böyle görünüyorrrr onların gözüne... neymiş efendim erkekleri abazaymıs kızları kasarmıs... o senin gördüğün dostum (aasagıda yorum yapan arkadasa bu lafım) Unutmayın ki şu an bir imam hatip mezunu bir reisi cumhurumuz varr... Bende bir imam hatipli olarak imam hatiple ugrasanlara diyorumki asıl sizler o düşündükleriniz gibisinizzzz.
Hicbir
Zaman
Ne
Dalga
Gectim
Nede
Elestirdim
Yalnız
Giden
Arkadaslarım
Kızda (Gidenler Kapalıydı)
Erkekte
Olsa
Dönem
Sonunda
Bırakmaları
Baska
Liseye
Nakil
Olmaları
Beni
Sasırttı
Nedenini
Anlamıs
Degilim
Takma kafana. Her çeşit insan ve insan müsvettesi mevcut olan bir site burası
Cevap
16Cevap
bizim niğde de ihl battı. en çok veren kaşarlar oradan mezun. ders sonrası okuldan çıkarken başlarını açıyorlar. daha okulun girişinde yapıyorlar. üst sınıflar abaza erkek kaynıyor. kızları genellikle çok cahil. aileden eğitim alamıyorlar. daha yeni köyden gelenler çocuklarını oraya gönderiyor.
diğer liseler o kadar değil.
bozuldu. ama başka illerde belki ayrıdır. böyle sorunlarla savaşmıyorlardır
bunların olması bütün imam hatiplilerin böyle oldugunumu gösteriyor?
objektif olarak kendi yaşadığım yerin halini anlattım. bizim niğde diye başladım. önyargılı davranma :)
türkiyemizdeki sorun sıkıntı bu. karşı taraf dinlenmez ve kendi kafasında yorum yapılır. bir insan bir fikir istese bile insan objektif bir şekilde cevap vermiyor. herzaman kendi yorumlarını araya katıyor
kişi (kemalist) karşısındaki kişinin de aynı olmasını istermiş daha çok bu ke'MAL'ist boş kafanın ürünü ile bakılan bakış açısı. dine karşı gelir, çocuğunu sünnet ettirir, evlenince duası edilir, cenazesi olur hoca çağırırlar, sonra kavga ettiği müslümanların mezarlığına gümülmekten bir beis duymazlar.
Bu karışık bir iş bunun temelinde "devlet büyüklerimiz" vardır aslında zamanında bizleri yok etmek için haince bir plandır bizleri yok dinci bir toplum yok şöyle böyle derken milleti birbirine düşürmek istemelerindendir
İmam hatipe gidenleri küçümseyenler kendileri küçülüyor farkında değiller bende imam hatip okudum ve bir liseli hiçbir zaman imam hatipliyi bilgi olarak alt edemez çünkü biz çok farklı ilimler öğrendik onlar sadece sıradan okul kitaplarını okuyorlar...
ben okula gıderken aynı otobuste bı suru ımamhatıplıyle evegelmek zorunda kalıodum
bır kere cok konusuyorlar
muzık zevklerı yokk
cok pısler l*n
dusunemıyorlar
valla ığrendım yanı
ooo laf koydu
sen otobüse binme zaten
* fakiri
Öyle bişey yapmadım yapanlarıda doğru bulmuyorum kimsenin kimseyi bu şekilde yargılamaya hakkı yok bence
Hayır ben de öyle bir eş istiyorum imamhatipe gitmiş bitirmiş Allah korkusu olan biri her zaman iyidir aldatmatktan her zaman korkar Yanındayım en iyisini yapıyorsun
buraya soru sormaya mu geldin yoksa cevap verenlere b*k atmaya mı?
Benim şuanda imam hatip mezunu arkadaşım var , bir sorun olmuyor , aynı fakültedeyiz , konularda konusarak tartısıyoruz ama nerde bir imam hatipli görsem onun dışında söverim.
Eleştirenler gitsin bacağım popom güzel mi ayyy site de birini seviyorum söylesem mi elma dersem çık armut dersem çıkma çok seviyorum gidip altına yatsm mı türü soru sorsunlar cevaplasınlar
Üzülme kanka ben kucumsemiyorum.
"Tanıştığım her insan bir yönüyle benden üstündür"emerson
Sende alınma. Biz ögrenemedik birseyler. Dinle ilgili sen ògren iste
Artık tamtersi oldu inan imamhatipliler diğerlerini hor görüyor 😀
Kucuk dusundukleri icin.
Genelleme yaparak kendini kuculten sensin emin ol :D
:) cevabimi tersinden anlayarak kendini kuculten de sensin.
Utandin galiba :). ozur dilemene gerek yok.
Cogunun algisi kapali
Sen kendininkini açık zannediyorsun galiba bu yorumu yaparak?
O kadar imamhatip mezunu insan napcak güzelim hıı?
yoo niye dalga geçelim
Etegin kadar konus :D
ihl ye giden kızlar hosuma gidiyo
Dışlamadım
mallar
Cahillik kasma git cinsellik sorulari cevapla
fuck uuuuuuuuuu
:)) fuck muck ne is
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar