23 yasından sonra abla olmanın zorlukları nelerdir?

Evet uzun zaman sonra annem al bu bebişi sizin kardeşiniz dedi herkes benimsedi ama bebek sevgisini yıllardır unuttukda diyebilirim. Bugün veya ileride ne gibi seyler bizi bekliyordur?

-En en çok bu yasta abla oldum ya unutuyorum bunu kendi çocum sanıyom mesela🥺😂🫂🧿

23 yasından sonra abla olmanın zorlukları nelerdir?
Cevapla