Evet uzun zaman sonra annem al bu bebişi sizin kardeşiniz dedi herkes benimsedi ama bebek sevgisini yıllardır unuttukda diyebilirim. Bugün veya ileride ne gibi seyler bizi bekliyordur?
-En en çok bu yasta abla oldum ya unutuyorum bunu kendi çocum sanıyom mesela🥺😂🫂🧿
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Benim ablamla aramda da o kadar fark var ve çok iyiyiz yaş farki
58 yasında o zaman ablan. Gerçekten ilişkinizde gerilme vs olmuyormu ona sende çokmu düşkünsün. Ben bu çocuğu Şu an bırakamıyorum üniversiteye nasıl gidiceğimi düşünüyorum sehir dısına
Ablam bana lise çağında falan bakmış mesela üniversite çağında annem hastayken falan düşkünüm tabiki ablam benim için bambaşka bir insan. Bütün ablalarim öyle. 3 tane ablam var en kucuguyle 4 yaş var sadece aramda. Gayet güzel ilişkimiz var arar sorar çocuğu yerine koyuyor zaten :) bi derdim olunca ararım saatlerce konuşuruz
Benimde 21 yasında kardeşim var erkek ona ayrı bir düşkünüm temas bağımlısıyım bütün maymunlukları yaparım tek laf etmez 3 erkek kardeşe sahibim ortanca felaket ama erkek kardeşlerimin en sevdiğim yönleri merhametleri. Duygusal ablasına karsı herşeyi tolere ediyorlar ve seviyorum hepsinide hepsi zaten çocuğum gibi ama bu ufak olan bebek daha ne olduğu belli değil
Emin ol ona da düşkün olacaksın. Ben ablalarima çok düşkünüm bambaşka bide annemi kaybettikten sonra daha da bu bağ güçlendi benimkiler çok temas sevmez ama sarılınca hissederim o düşkünlüğü
Arada bi tane tokatı basıyom çocuk laf etmiyor ahah oysa bi yumruk canım var kum torbamı bitkisel hayata soktu assa indirdi
Güzel oluyo işte öyle ufaklikts bence iyi gelecek size
İnsallah🥰
Ablamlar ben doğunca çok mutlu olmuşlar erkek kardeşimiz var diye herkese yaymislar hala oyleler üstüme titrerler
utanacak bir sey yok hem abla hem anne oldun say cinsiyet belli mi
Cinsiyet mi? Kucağımda Şu an sjdjjs beraber yazıyoruz
aaaa masllah diyelim ya ama neyse dmyok olsa iyidi ablacık ya bebk severim
Annen yeni doğum mu yaptı
Evet
Vay be gerçekten ilginç olmuş. Annem hamile olduğunda ne tepki verdiniz, baya şaşırtıcı çünkü
İnanmıyordum bunun doğacağına zaten sıkıntılı bir gebelikti düşücek gözüyle hep bakıyorduk ve herkesten sakladık sonra deprem gecesi sancısı basladı korkudan biz sokaklarda kaldık ama koymuyordu hastanede enfeksiyon kaptık bide buradan yazdığım 2 satıra bakmayın bu 9 ayda ettiğimiz kavgaların haddi hesabı yok bir sürü sıkıntıda çektik bebek sezeryanlı ve son doğumuydu annemin artık birdaha gebe kalma sansı yok ama bu kerata çok çirkin çok ufak depremdeki mucizem oldu ve en çok ölmekten değil buna bişey olmasından korkuyorum ona o kadar hasasım ki arada abla olduğumu unutuyorum sanki benim yavrum bu hem aradaki yas farkıda olsa gerek. Uzun bir zaman anne olmayı düşünmeyeceğim kesin😂 anne kaynana baba olmayan kocamın dert uoklupunu bebekte anne olma bosluğumu ağırlığıyla kapatıyor Allah razı olsun onlardan soğudum
Hahahah çok komik ve çok tatlı bir hikaye ya
Ama öyle deme yine sen, yine evlilik olır ileride :D
Ee nasıl gidiyor annelik
Şu an keratin yaptığım için bebeğe yaklaşmıyorum 😂
Kaş yaşında doğurdu annen bjsvsj
güzel duygu