Doktorlar neden herkesin doktor olmak istemişte olamamış gibi davranıyor, ne bu ego?

Dün Tıp fakültesi kızları çok itici değil mi diye sordum aslında Instagram da fenomenlerden bahsettim hemen cemkirdi bana 'Kudurma beyaz önlük bu kadar kıskanma" Demis 😄ya ben hiç Doktor olmak istemedim ki ben hep polis olmak istedim çocukluğumdan beri polis kadınları görünce özenirdim ama astım hastalığım yüzünden olamadım düz memur oldum ama doktor olmak hiç istemedim bu Doktorlar herkesin doktor olmak istediğini mi sanıyor? Tamam saygı duyuyoruz minnetariz size ama lütfen ya

Doktorlar neden herkesin doktor olmak istemişte olamamış gibi davranıyor, ne bu ego?
Cevapla