24 yaşıma giricem arkadaşlar bir insanın hiç mi arkadaşı olmaz? Açıkçası o kadar üniversite okudum, ilkokulu başka bir yerde liseyi başka bir yerde, üniversiteyi başka bir yerde okudum ama hiç arkadaşım yok. Bu durum artık bende iyice depresif olmama yol açtı. Yahu insanlar bir kına yapıyo bir düğün yapıyo, her anlarında arkadaşları var yanlarında benim kimim kimsem yok resmen kendimi o kadar ezik o kadar çaresiz hissediyorum ki...
Kaç yaşına geldim evlendim barklandım ne bir işe girdim ne bir arkadaş edinebildim. Doğum günümde bile hatırlatacak, paylaşacak kimse yok. Belki eşim, 2 ablam ve annem dışında... Gerçekten sevilmiyor muyum acaba? Sosyal medyada sevimsiz mi geliyorum insanlara, sürekli kendimi aşağılamaktan, suçlamaktan o kadar çok yoruldum ki...
Acaba batıyor muyum bilmiyorum 😔
Ne yapmalıyım? Siz olsanız ne yapardınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer