Arkadaşları olanları çok kıskanıyorum, benim hiç arkadaşım yok, acaba kimse sevmiyor mu beni?

24 yaşıma giricem arkadaşlar bir insanın hiç mi arkadaşı olmaz? Açıkçası o kadar üniversite okudum, ilkokulu başka bir yerde liseyi başka bir yerde, üniversiteyi başka bir yerde okudum ama hiç arkadaşım yok. Bu durum artık bende iyice depresif olmama yol açtı. Yahu insanlar bir kına yapıyo bir düğün yapıyo, her anlarında arkadaşları var yanlarında benim kimim kimsem yok resmen kendimi o kadar ezik o kadar çaresiz hissediyorum ki...

Kaç yaşına geldim evlendim barklandım ne bir işe girdim ne bir arkadaş edinebildim. Doğum günümde bile hatırlatacak, paylaşacak kimse yok. Belki eşim, 2 ablam ve annem dışında... Gerçekten sevilmiyor muyum acaba? Sosyal medyada sevimsiz mi geliyorum insanlara, sürekli kendimi aşağılamaktan, suçlamaktan o kadar çok yoruldum ki...

Acaba batıyor muyum bilmiyorum 😔

Ne yapmalıyım? Siz olsanız ne yapardınız?

Arkadaşları olanları çok kıskanıyorum, benim hiç arkadaşım yok, acaba kimse sevmiyor mu beni?
Cevapla