Benim hiç arkadaşım yok sizce ben sevilmeyecek birimiyim?

Benim hiç arkadaşım yok :( okulda bir kaç kız var ama onlarda kafa dengi değil müzik zevkimiz falan hiç bir şey örtüşmüyor ben özünde kafa dengi iyi bir insanım ama yalnızım arkadaşım yok diye depresifim gezmeye falan gitmiyorum konsere bile yalnız gidiyorum kimse beni sevmiyor zaten insanlara güvenim de kalmadı hep arkadaşlarım kazık attı
Benim hiç arkadaşım yok sizce ben sevilmeyecek birimiyim?
Cevapla