Bu sene yaşanan acının bir ömür unutulmayacak bir acı olduğunu düşünüyorum aynı fikirde misiniz?

Benim yakınlarımdan kimse bu felakete yakalanmadı. Ama kendi aileme bakınca ailesini kaybeden insanları, kendi çocuklarıma bakınca kimsesiz kalan çocukları ve çocuklarını kaybeden insanları düşünüyorum bence bu yaşananlar çoğumuzun kalbinde bir daha kapanmayacak yaralar bıraktı 😔
Bu sene yaşanan acının bir ömür unutulmayacak bir acı olduğunu düşünüyorum aynı fikirde misiniz?
Cevapla