Gündem Çok acı bi durum değil mi, sizin de içiniz parçalanmadı mı bu habere? _Hans_ Takip Et Master Yaş: 38 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Depremde kaybettiği kızının elini bırakamadıhttps://www.cnnturk.com/turkiye/kahramanmarastan-yurek-yakan-goruntuler-depremde-kaybettigi-kizinin-elini-birakamadi?page=3Haberi okurken içim parçalandı, çok zor bi durum gerçekten...Allah yardımcıları olsun... Çok acı bi durum değil mi, sizin de içiniz parçalanmadı mı bu habere? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Gündem konusunda 26,7b cevap paylaştı. Evet acı verici bir durum 1 0 Yorumla
Real_AnimeGirl Takip Et Guru Yaş: 125 , eic 95% +1 yıl Başlıkta kaybettiği diyor, içerikte molozlar arasında kalan diyor. Kız hayatta mı, yardım bekliyor mu? Yoksa melek olmuş mu? 1 2 Yorumla _Hans_ +1 yıl Maalesef kız hayatını kaybetmiş :/ Yorumla Real_AnimeGirl +1 yıl Allah rahmet eylesin, ailesine sabır versin Yorumla
Angelgloss Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Çok üzüldüm içim parçalandı ya Allah yardımcıları olsun 😔😞 1 2 Yorumla _Hans_ +1 yıl Sözün bittiği yer işte... Yorumla Angelgloss +1 yıl Aynen Yorumla
Yenigizliüye Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 98% +1 yıl Evet çok acı bir şey görünce gözümden yaş geldi 1 0 Yorumla
justimagineit_ Takip Et Master Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl Evet Rabbım yardımcı olsun bir daha böylesine kıyameti yaşatmasın... 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Haberi okurken ben bile kötü oldum Allah yardımcıları olsun İnşallah 1 0 Yorumla
istanbullu_genç Takip Et Xper 1 Yaş: 21 +1 yıl Çok kötü oldum, Allah yardımcıları olsun. Zor bir durum. 😔😔 1 0 Yorumla
Nataliaaaa Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 96% +1 yıl Paramparca oldum😞 1 1 Yorumla _Hans_ +1 yıl Bende çok kötü oldum gerçekten Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Gündem konusunda 1,7b cevap paylaştı. çok üzüldüm... 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Evet acı verici bir durum
Başlıkta kaybettiği diyor, içerikte molozlar arasında kalan diyor. Kız hayatta mı, yardım bekliyor mu? Yoksa melek olmuş mu?
Maalesef kız hayatını kaybetmiş :/
Allah rahmet eylesin, ailesine sabır versin
Çok üzüldüm içim parçalandı ya Allah yardımcıları olsun 😔😞
Sözün bittiği yer işte...
Aynen
Evet çok acı bir şey görünce gözümden yaş geldi
Evet
Rabbım yardımcı olsun bir daha böylesine kıyameti yaşatmasın...
Haberi okurken ben bile kötü oldum Allah yardımcıları olsun İnşallah
Çok kötü oldum, Allah yardımcıları olsun. Zor bir durum. 😔😔
Paramparca oldum😞
Bende çok kötü oldum gerçekten
çok üzüldüm...
Çok kötü :/
Evrt öyle