Düğün öncesi sonra alırım denilen bileklik hâlâ alınmadı. 8 ay oldu evleneli sizce kayınvalideme konuyu açsam mı?

Biz evlenirken kayınvalidem dediki bilekliğini düğünden sonra bir ara alırım şimdi alamıyorum. Bir bilezikte eksik yaptılar zaten neyse dedim durumları yoktur. Evleneli 8 ay oldu bileklik hala yok ortalıkta istemelimiyim yoksa kapatmalı mıyım?

Düğün öncesi sonra alırım denilen bileklik hâlâ alınmadı. 8 ay oldu evleneli sizce kayınvalideme konuyu açsam mı?
Cevapla