Yeni insanlar tanımak istediğiniz bir dönemde misiniz?

Yeni birilerini tanımak, sohbet etmek, bir şeyler paylaşmak veya imkan olursa yürümek, müze gezmek isterdim. Sizin düşünceniz nasıl bu dönemde?
Yeni insanlar tanımak istediğiniz bir dönemde misiniz?
Cevapla