Evettt konserlerde kızlarla tanışıyorum bir şeyler yapıyoruz böyle belirli kutlamalarda erkeklerle tanışıyorum arkadaşlık kuruyoruz veya bilmediğim bi ortamda guruplara katılıyorum toplu eğlence falan zaten çalışma ortamımda sürekli insanlar tanışmak istiyor benle böyle yani
Yani zor seçiyorum. Zor insanlarda zor insanlarla karşılaşınca biraz ters oluyor. Karakter zıtlaşması gibi. Böyle bir olay olması lazım ki orada bir ışığı yakalayabilsin insan.