Yeni insanlarla tanışmaya açık mısınız?

yeni insanlara tanışmak bana çok korkutucu geliyor. Eski arkadaşlarımdan bir iki tanesi yanımda zaten sevgili olarak kimseyi alamıyorum hayatıma, aslında biri olsun böyle her şeyi onunla yapayım diyorum ama biriyle tanışmaya başlayınca bir iki gün sonra istemiyorum ve direkt konuşmayı kesiyorum. Sizde de böyle oluyor mu?

Yeni insanlarla tanışmaya açık mısınız?
Cevapla