Geçen yolda yürürken bir annenin engelli olan oğluna küfürler ve baddualar ettiğini gördüm oğluda ağlıyordu karışmalımıydım?

Karışmadığım için kendimi kötü hissettim, çevredekiler anne ile konuşmaya çalıştı kadın onlarada bağırdı, yazık küçük oğlu yerde oturup ağlıyordu, annesi ona çok kırıcı sözler söylemişte bende hareketsiz onları izledim içimde kaldı, karışmadığım için kendimi kötü hissediyorum, siz o durumda olsaydınız ne yapardınız

Geçen yolda yürürken bir annenin engelli olan oğluna küfürler ve baddualar ettiğini gördüm oğluda ağlıyordu karışmalımıydım?
Cevapla