Meraba iyi akşamlar 19 yaşındayım bu yaşıma kadar ne kız arkadaşım oldu ne normal arkadaşım okuldan eve evden okula gittim hep?

Sosyal olmak istedim olmadı, yaşıtlarım neler neler yaşadı, ben hep boş yaşadım hiç arkadaşım olmadığı için canım çok sıkılıyor hayatımda hiç denize gitmedim düşünün sürekli evdeyim arada dışarı çıkardım ama son 1 aydır çıkmıyorum sizce hayata geç kaldımmı hep, böylemi olacak son olarak kendimi sevmiyorum

Meraba iyi akşamlar 19 yaşındayım bu yaşıma kadar ne kız arkadaşım oldu ne normal arkadaşım okuldan eve evden okula gittim hep?
Cevapla