En en fazla 3 gün. Ben arkadaşımda bir gece kaldığımda bile huzursuz oluyorum. Hemen evime dönmek istiyorum. Rahatsızlık veriyormuş gibi, fazlalıkmış gibi hissediyorum.1-2 gün ideal olanıdır.
Bence bir kaç gün olmalı en fazla. yani 1 haftayı geçmemeli ama zor durumdalarsa ve çok yakın kişilerse daha fazla da kalabilirler yani bu kişiye göre değişiyor benim çok yakın arkadaşım olsaydı istediği kadar kal derdim.
Kimde yatılı kaldığımıza/ kimin misafir olarak geldiğine göre değişir. Ben mesela kardeşimde yatılı birkaç gün misafir kalacak gibi gidip ona taşınmaya karar da verebilirim. Ama bir arkadaşımda max 2 gece kalırım