Kalma durumunu sevmediğim için ablamlara gitmediğim zamanlar oluyor. Kendi evimden başka yerde kalmayı sevmiyorum. Zorunluysam 1 gün anca dayanırım. Zorunlu değilsem otele giderim.
Kalacağım ortama bağlı, eğer çok gitmek görmek istediğim bir misafirimizse ve evi de iyiyse birkaç iyidir. Ama yakınlık derecesi de çok önemli pek tabii. Çok yakınsam 4-8 gün iyidir