Bence o kişinin ölmüş olması onun önceden kötü olmuş olduğu gerçeğini değiştirmez.
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence o kişinin ölmüş olması onun önceden kötü olmuş olduğu gerçeğini değiştirmez.
Konuşurum ama kötü anlamda değil. yani işte iyi bir insandı ya da başarılı bir insandı şu özelliklerini severdim şeklinde konuşurum yani hiç bir şekilde yalan söylemem ya da kötü konuşmam. zaten genel de ölünün arkasından hemen konuşulmaz yani bir süre geçtikten sonra işte hakkında konuşabilirsin tanıdığın kadarı ile iyi anları söylersin sadece.
Cevap
1Cevap
Adolf Hitler gibi kötü olduğunu dünya alemin bildiği biriyse
konuşulur
onun dışında normal vatandaş ise konuşulmaz
Ölünün arkasından konuşulmaz bu net bişeydir Konuşanında ağzının payını veririm
hiç konuşmadım ama sevmediğim biri ölse konuşurum
Bncede
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?