Z kuşağı daha mı fazla sorguluyor sizce?

Eski nesillerde her sefalete, her haksızlığa şükredip devam etme davranışının Z kuşağında yaygın olmadığını farkettim.

Örnek veriyorum, yaşlı insanlar zamanında çok zor şartlarda çalışmış olmayı övünerek anlatıyor, Z kuşağı ise "bana temel haklarımı vermeyi bile çok gören adamlara neden hizmet edeyim ki?" zihniyetine sahip, bu sebeple sessiz istifa olayı da çok yaygın yeni nesilde.

Siz ne düşünüyorsunuz?

Z kuşağı daha mı fazla sorguluyor sizce?
Cevapla