Z kuşağının daha duyarlı olduğunu düşünüyorum, yanılıyor muyum?

Ben Z kuşağı değilim.. 29 yaşındayım ve Y kuşağının sonları... Ancak şunu farkettim ki Z kuşağı genel olarak bence çok daha duyarlı. Her şeye karşı.. Elbetteki hepsi değil, çoğunluğundan bahsediyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?

Z kuşağının daha duyarlı olduğunu düşünüyorum, yanılıyor muyum?
Cevapla