Evlendiğimde birikimimi eşime vermek zorunda mıyım?

şu an nişanlıyız bankada ki birikimim için ev alırız eve katarsın diyo. Verme zorunluluğum var mı zaten çok az bi miktarım var He bir de rakamı duyunca çok az geldi ona rakam 200 bin dedi yıllarca cimri cimri gezeceğime o parayı yerdim dedi. Mağdem bu kadar küçümsüyorsun ev için neden destek istiyor benden

Evlendiğimde birikimimi eşime vermek zorunda mıyım?
Cevapla