https://youtube.com/shorts/9MUQZWC_Y50?feature=share
Sfatül eşgan 😂
https://youtube.com/shorts/9MUQZWC_Y50?feature=share
Sfatül eşgan 😂
Anasını belliyorum bir iki saniyelik. Sonra arkasını açıp pillerle uğraşıyorum. Tabi bu sırada küfür kıyamet kumandaya. Sonra düzeliyor. Aferin adam ol diyor izliyorum
Cevap
3Cevap
Tv izlemiyorum knk
Bende saldım ama ailece toplanınca netflix
Çoğu zaman sinirden kumandayı oradan oraya fırlatıyorum ya da kumandanın arka tarafına vuruyorum. Nasıl kafa yapısına sahipsem.
Pilini çıkar tak bir kaç kere bir yere vur tüm düğmelere bas düzeliyor sjsn
Galiba evet 😂
Kumanda ne ya ben telefondan idare ediyorum smart home.
Isırıyorum :)))
Pilleri tabi çalışsın diye :))) 🤣
Birsey olmaz dert etme...
Tm neyse ben çıkıyorum şevbaş
Pil yerine yapistiriyorum birkaç tane
Yerden yere vururum
yere vuruyorum
oraya buraya vuruyorum calisiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?