AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Bence Bağımlılık istersen Dua Vereyim bunları Oku Düzelirsin İnşAllah
Bu iki Duayı Devamlı Oku Şifası Yüce Allahtan inanki Çok Büyük Yararlarını Göreceksin
![Herkese iyi geceler hatalarini gormezden geliyorum sürekli onla temas etmek istiyorum bunun adi ne?]()
Abla hasta değilim ya ahhahaha
Ben üzülmek istiyorum demek böyle hataları olan kişiler değerli olur niye
Hata olarak gördüğüm şey mesela
Ben mantıksal yaklaşıyorum diye oda beni aynaladı
İçinden geldiği gibi davranmıyor mesela
Bu takıntılıya döner her şeyi kabullenmeye bak yoksa üzülen her zaman sen olursun alttan ala ala altında sen kalırsın
Küçük bi sey alttan almadım
Ama hepte dövüşmek istemiyorum
Çok itici değil mi şahsi bi yanlışı olsa tabiki tepki veririm ama yok
Alttan alan biri değilim dilim zaten çok keskin
Sadece içini biliyorum diye susuyorum ona alan yaratmaya çalışıyorum düşünmesi için
Bunun adı geçmiş olsun üzülmeye hazır ol demek.
Hayatıma almazsam tek basima üzülecem bari beraber mi üzülsek
pişman olup üzülmek farklı yaptıktan sonra üzülmek farklı... dene istersen zaten üzülcen :D
Yilanin basini kücükken ezesim var ama birazda sevip sevilesim var
dene o halde...
Korkak olmaz mıyım ozaman
zaten değilsin. deme öyle. git dene denemekten zarar çıkmaz.
mantıksal düşünerek erkek gibi bi kadin oldum biraz ask kadini olmaliyim
bişi olmaya çalışma kendin ol
BAŞKASI OLMA KENDİN OL BÖYLE ÇOK DAHA GÜZELSİN.. kendim olursam içimdeki küçük kız çok üzülebilir
içindeki küçük kızın büyümesi lazım o halde.
Büyüsem de içimde duruyor napalim bizde onu öyle kabul ettik
küçük olanlar üzülür... hayat küçüklere adil davranmaz.
Hahahahahahahhahahahs öyle diyince olmadı şimdi😂
Ya ne bileyim büyümüyor gerçekten içinde kibir de yok hiç
içiniz mi fesat acaba :D o gülüş gülüş değil yani :D :D
Vicdan diyorum belki de ben ona😄
Bi tık kusura bakma😂😂😂😂😂
Tutamadım kendimi hahahah
fark ettim ama hiç öyle düşünmemiştim :D :D :D neyse güldüm gece gece ya :D
Güldük iyi oldu çok teşekkürler😄😄
güldükte içiniz fesat hanımefendi :D
Aşk falan mı bu
Sanmam
Hatalarını görmezden gelmek duygusal karar vermen demek. Bana öyle geldi.
Hep mantık odaklı oldum
Mesela şöyle
Üstüne düşmedim göz göre göre beni ikinci plana atmaya başladı
Normalde hadi ordan ederim ama bu yeterli bi sebep mi hadi ordan etmem için
E tabiki. Mantıklı ılsan direk hadi ordan dersin
Ne bileyim hadi ordan etmeyesim var gibi
Bilemiyorum Altan bilemiyorum 😂
Aşk hoşlantı var gibi
Aşk değil bi ilişki istiyorum ve beğendiğim de biri anlayabileceğimi düşünüyorum
Anlaşabileceğimi
Umarım olur ya
Olmazsa da ondan cok var ne diyeyim yani
Ama isterim güzel bi ikili olabiliriz
Bak şimdi mantıklı hareket etmeye başladın :D
Yani evet kariyerli yakisikli milyon tane erkek var ve kadinlarin kafasindaki profile benzeyen bi erkege oksitosin salgilamasi çokta zor bir şey değil yani insanlari önemli değerli yapan sey sadece bizim hormonlarimizdan hislerimizden kaynakli yoksa hepsi birbirinin bi esi
Şimdi de çok mantıklı baktın. Ortan yok mu senin
Maalesef ki yok ahhahah neden böyleyim bilmiyorum 😂
Ya hep ya hiçim
Ben mantık tarafındayım hep ya
En doğrusu bu sanki
Ben öyle olduğum zaman erkekler bas edemiyor ki benle
Bende sinsi davranmaya karar verdim
Cok duygusal oldum birine agzima sicti cok afedersin duygu bende de cok az kaldi😂
Diğer tarafa gelsene ya bursan zor oluyor
Belki hoşlantının bir tık ilerisi
Hic bir sey şehvet bu
enayilik diyebiliriz
Bende öyle düsünmüstüm
asla kimsenin hatasını görmezden gelme bedelini ağır ödersin
Ben ne yaparsam onu aynalıyor umursamıyorum önüme set koyuyor içinden geldiği gibi hareket etse bende yapmayacağım taktik zaten hata olarak gördüğüm şey bu
ilişkide sinyaller çok önemlidir zten sana yaptıkları ile mesajı veriyor şu an kölesi olma yolunda ilerliyoruz bu tip insanla sevgili bile olsan evlensende hataları bir ömür devam edicektir asla insanları değiştirmeye çalışmayın yorulursunuz tukenirsiniz seni şu an yaptığı şey manipüle ediyor
Bende onu ediyorum
Biraz bencilleşti farkındayım
Her şeyi net görebiliyorum ama ne yapmak mantıklı henüz bi yere oturmadım kafamda
uzaklaşmak gerekir hayat tarzında yanlışları varsa davranışları düzgün değilse hataları çoksa yaramaz al onu at çöpe
Biraz daha zaman vermeyi düşünüyorum galiba keşke dememek için
Uzaklaşa uzaklaşa insan bırakmadım biraz törpülemek istiyorum kendimi de😄
asla insanlara ikinci şansı verme
Onu daha tam tanımıyorum zamanla bakıp göreceğim bilemiyorum ne çıkabilir ön yargılı düşünmemeye çalışıyorum
Bu şekilde keskin sınırlar koymaya çalıştığımda yanılgı payı oluyor ve çokda mutlu etmiyor tabi büyük bi hata yapılmamışsa
biraz mantıklı olmanı tavsiye ederim
Olmak istemiyorum sanirim Şu an hhahahah
😂😂🤲🤲🤲🤲🤲
Hakli olmusum gibi olmam icin sebepler sıralıyorum 😂
Ne bileyim biraz ask istiyorum galiba
ne kadar çok seviyorsunuz sorunlu insanları😂
Allah belamı vermesin ama
Yemin ederim beni buluyor
Gerçekten bişi yapmıyorum bunun için
Biraz fazla seçiciyim hep yanlisi seçiyorum hemde en yanlisi
Bi şeyler öğreniyorum fena olmuyor ama bezdirdi bi tık
kendi kendine sorun yapıyorsun 😂 buna ilişki diyebilirsin ama bu biraz kaçiklik 😂
Ne yapalım sen söyle 😁
rahat batıyor ne bileyim sende eğlence ariyosun gibi 😂😂😂
Güzel anılar bırakayım istiyorum diyelim😁
İnan ki mecalim yok sadece biraz değişiklik iyi gelir
güzel anılar bırakmak istyosan şiir yaz ya da git bı çeşme filan yaptır
Aynalı Tahir gibi her bölüm de bı ekşın yaşama
Çeşme mi ahhahaha
İlk defa böyle bi sey söylüyo biri😄
birazda hayır sevap kas 😂😂😂
Offfff
Şehvet.