Ne arayanım var ne soranım. Ne mesaj atanım yıllardır böyle. Yanlış mı yapıyorum?

Yalan bilmem. kalp kırmayı bilmem neşeli bir insanım. Acaba yanlış bir insanmıyım diye düşünüyorum.. sanırım. Doğru olmak çok yanlış bu hayatta..
Ne arayanım var ne soranım. Ne mesaj atanım yıllardır böyle. Yanlış mı yapıyorum?
Cevapla