Yüz yüze güzel zaman geçiyor ama mesajda sürekli sorguluyorum?

Yüz yüze buluştuğumuzda çok güzel geçiyor sarılma öpme sürekli sohbet ve iyi bir iletişim ama mesajlaşmaya gelince gün içerisinde çok konusmuyoruz günaydın iyi geceler gün içerisinde ne yaptığımız falan sizce bu normal mi ben mi fazla kuşkulanıyorum

Yüz yüze güzel zaman geçiyor ama mesajda sürekli sorguluyorum?
Cevapla