İlerde mümkünse kimseyi evime almak istemiyorum yani cok az kişi almak istiyorum evime sizce yanlış mı?

Mesela sadece kendi suanki cekirdek ailemi alabilirim onun disinda arkadas falan eve almak istemiyorum ya da komşu falan hiç isremiyorum yani cunku alanlarin ne durumda oldugnu görüyorum ve eski komsularimizda komsuluktan soguttu gerçekten. Evimin benim özel olanım olmasını istiyorum en çok. Yani sadece benim istediğim kisiler girsin gerisi benim evimin temizligme yaptigim yemege laf edecekelr nanay yani siz ne düşünüyorsunuz

İlerde mümkünse kimseyi evime almak istemiyorum yani cok az kişi almak istiyorum evime sizce yanlış mı?
Cevapla