Bana kargo yollayan kişiye dava açıcam bir şey çıkarmı?

Bakın şimdi dün polise 2 kere gittim. 1kere bir şey çıkmaz dediler sonra 2. kere gittim onlara para verdim buldular kişi erkek çıktı ve rus. Bunu eğlencesine yapıyormuş poliste maşallah o kadar işlerini iyi yapıyorlar ki adama destek bile çıktılar. Bırşey çıkmaz dediler. sonra eve döndüm kapı sanırım 23 kere çaldı. Sonra telefondan aradı ben engellmiştim sonra başka numara aradı cevap verdim annem sandım işte açtım o da rusça birşyler dedi bende ona Arapçayla küfür ettim bir şey çıkar mı bundan? Sonra kapıyı açıp bütün yolladığı kargoları çöp poşetin içinde koyup evimin önünde bıraktım başka ne yapmam lazım 🤷‍♀️
Bana kargo yollayan kişiye dava açıcam bir şey çıkarmı?
Cevapla