Almadığım kargo için avukata verileceğim hakkında mesaj geldi yardımcı olur musunuz?

Merhabalar bundan beş altı ay önce ekrkek kardeşim için biseyler sipariş ettim ama sonra fotoğraf isteyince atmadilar bende güvenmedim bir kere daha internnetn alışveriş yaptım ve dolandirildim aynı yöntemle kargoyu almadım evde yoktum komşular da belirtmiş ve şimdi bana beş altı ay sonra mesaj atmışlar ücret yatırın yoksa avukatlık olursunuz diye yazmışlar sizce ne yapmalıyım
Almadığım kargo için avukata verileceğim hakkında mesaj geldi yardımcı olur musunuz?
Cevapla