Merhaba bana kargo gelicek almassam hukuki bir sıkıntı yaşarmıyım?

Ben istagram sayfasından bir esigara siparisi verdim ve sonra iptal edilmesini istedim ama iptal olmiyacagini ve faturanın çiktigini söylediler almassanız hukuki işlem başlatcaklarını ve avukatla görüşcemi söylediler aslı var mı lutfen yardımcı olun aklımü kurcalıyor bilen biri yardim etsin
Merhaba bana kargo gelicek almassam hukuki bir sıkıntı yaşarmıyım?
Cevapla