Saplantılı birinden kendimi kurtaramıyorum ne yapıcam?

Arkadaşlar biriyle 3 ay flört ettim. Gezdik falan. Ama adama bir türlü ısınamadım. Çünkü aşırı kıskançtı. Kıskançlığından dolayı da çok kavgalar ettik. En son işyeri grubundaki arkadaşlara banka için bir şey sormam gerekiyordu. Onun karşısında yazıştım, bozulmuş anlamadım. Ertesi gün aradı beni bana bir daha yalan söyleme sen beni aldatıyorsun benim için bu ilişki bitti dedi. Ben de olayları yanlış anlamışsın dedim, yalvardım özür diledim, ekran görüntüsü attım dinlemedi. Sonra işim ve ailemle ilgili tehdit etmeye başladı. İşyerinde kiminle yazışıyorsan onu bulucam, ağzıma geleni söylicem, babana da benimle gezdiğin yerleri bir bir anlatıcam diye. Ben de ne yapıyorsan yap dedim her yerden engelledim Babamı arayıp gerçekten anlatmış. Kızınla içtik ettik bilmem ne diye. Sonra baktı ben hala umursamıyorum yalvarmaya özür dilemeye başladı. Annemi babamı bu işe alet etti, barıştırsınlar diye. Anneme bağırıp çağırdığım ve görüşmeyin dediğim halde dün yine bana ulaşması için arkamdan iş çevirmişler. Onun yüzünden şu an ailemle bile görüşmicem. Sizce ne yapmalıyım kurtulmak için?

Saplantılı birinden kendimi kurtaramıyorum ne yapıcam?
Cevapla