Ya başaramazsam bu hayatı diye çok korkuyorum ne yapmalıyım?

Üniversiteye hazırlaniyorum düzgün çalişmıyorum motivasyonsuzluktan. Düşünüyorum ya kazanamazsam? Ya hiç arkadasım olmazsa (şu an hiç arkadaşım yok) ya hiç sevgilim olmazsa (hayatımda hiç olmadı) diye aklıma geliyor ve üzülüyorum daha da korkup öylece her şeyi bırakasım geliyor ne yaomalıyım😔

Ya başaramazsam bu hayatı diye çok korkuyorum ne yapmalıyım?
Cevapla