Hiçbir şeyi başaramayacakmışım korkusuyla yaşıyorum?

Hangi iş staj ilanına basvursam kazanamıyorum. Sevgiliyi geçtim zaten hic olmadı, telefonuma mesaj atıp arayan soran yok. Ailemle de oturup konuşacak kadar yakın hissedemiyorum nedense. Öyle bir şey ki ilerde baba olsam çocuğuma nasıl baba olacağım diyorum. Meden bende hiç ozgüven ya da cesaret yok?
Hiçbir şeyi başaramayacakmışım korkusuyla yaşıyorum?
Cevapla