
Nice insanlar gördüm merhametinden yoksunlardı.. Bir o kadar da kaliteli olanlarını

Nice insanlar gördüm merhametinden yoksunlardı.. Bir o kadar da kaliteli olanlarını
Evet dikkat ediyorum abla. genel olarak bir insanın karakteri benim için önemlidir. yani bir insanın arkadaş çevresi çok şey verir o insan hakkında. bu yüzden de gerçek insan olmak önemlidir. bazıları sırf çıkar için ya da kötülük için yanımıza oluyor
Öyle insanları da anlıyorsun kardeşim. Mesela zamanında bir amcam milletvekili olduğu zaman bir sürü kişi yaranmak adına arkadaş olmak istemişti..
Biliyorum abla haklısın. maalesef yaranılmadan yükselemediğimiz bir ülkede de yaşıyoruz.
Umarım birgün er ya da geç ilahi adalet tecelli eder kardeşim 😊
Mevlana Hazretleri de demiş ki, “Nice insanlar gördüm üzerinde elbise yok, nice elbiseler gördüm içinde insan yok.”
Hakikaten Gibson da çok güzel söylemiş. Etrafımızda olan bitenlerden etkilenmemek mümkün değil.
Hani derler ya büyükler; “Allah iyilerle karşılaştırsın” Çok güzel bir dua bu. Amin diyelim hep beraber. Belki toplum düzelir, daha ahlaklı, daha vicdanlı, daha liyakatli ve daha ehliyetli insanlar makamları doldurup çevremizi güzellikleri ve faydalı çabaları ile işgal ederler. İşte o zaman tek tek ve toplum olarak millet olarak özümüze döneriz ve yükseliriz. Sevgiyle kal melek arkadaşım. 🧚♀️🌸😎
Aslında çok doğru insanın psikolojik durumunu yine insanlar değiştirir çünkü insanlara fazla anlam yüklemek ve sanki vazgeçilmez gibi görmek bizim psikolojik durumumuz için en büyük kötülük demektir.
Cevap
9Cevap
Çevrem sahte yüzler taşıyan insanlarla çevrili maalesef ki
Umarım güzel yürekliler daim olur hep hayatında 😊
Rica ederim arkadaşım 😊😊
Bu yüzden ben insanlarla fazla muhatap olmadan kendimi geçindirecek kadar kazanabileceğim bir iş bir yaşam tarzı düşünüyorum
Bazan insan görünümlü yaratıklar olabiliyor ona gorede tedbir almak gerekir
Frekans uyumu olmayan insanları hayatımdan çıkartıyorum.
Artik bunun icin cok kafa yormuyorum. Sevmiyorsam direk bagimi kesiyorum
Hayır dikkat etmiyorum
Evet dikkat ediyorum
Söz çok güzelmiş beni anlatıyor
Çoğu uzaylı ya da ben uzaylıyım bilmiyorum
Bende de sorunlar var.
Ediyorum.
Evet kesinlikle...
Benim dışımda ortalıkta insan yok
Ederim❤️
ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?