Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıca şu an 30'la gidiyor koşarak gitsem daha hızlı olurdu ağlıyorum 😪
Tam 10 saat arkadaşlar şu an 2 saat oldu daha bineli oturan yerlerim ağrıdı ve berbat bir ortam🤢 Arkamda iki kadın kısır yiyor leş gibi soğan koktu, yanımda ki koltuktaki yağlı yağlı börek yiyor her yere döktü öndeki amca horluyor soldan soldan geliyorlar bana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
hızlı tren gidene kadar normal bunlar ucuz diye böyle olacak
Yataklı trenle niye gitmedin ki
Bilmem keyifli olur sanmıştım
Yok kanka ne keyifi 😃 sabaha her yerin ağrımış olucak
ben gittim böyle sorunlar yaşamamıştım
Gerçekten ne hayallerle bindim ya
çok şanssızlık olmuş
Çekiyorum ben
:D çok mu pimpirikli birisindir?
Evet aşırı maalesef 😅
bak bunu unutma pimpirikli insanların başına mutlaka bunlar gelir :D
Bir şeye ne kadar çok dikkat etsem o mutlaka başıma geliyor, eşeğin sevmediği ot derler ya inanılmaz doğru çekiyorum resmen ya.. Mesela yanımda ki adam o yağlı böreği yedi çatır çutur sesler bir yana elleri yağ içinde falan anksiyetem tutuyor fenalık geçiriyorum ya🤦🏻♀️😆
ıyyy o da pis adamın tekiymiş ya elle yenir mi :D :D
Çok pis insanlar var🤷🏻♀️
öyle insanları bende sevmem :D ailen mi sivasta?
Yok yurttan eşyalarımı almaya gidiyorum depremzedeleri yerleştirmeye başlamışlar
geri dönüşünde de trenle mi geliyorsun? aynı adam varsa binme trene :D
Bu 4 Eylül mavi geri dönüşte doğu ekspresi , umarım doğru düzgün bir yere denk gelir 😅
:D ya tutup yanına oturmasın sonra. istemediğin ot dibinde bitermiş ya
İşin kötüsü uyuyamam da ben yolculukta geçmiyor saatler
kaçta sivasta oluyorsun?
Sabah 6 gibi
uyuman lazım ama :( o kadar saat uykusuz durma
Uyuyamıyorum işte sorun orada 🤷🏻♀️
Gündüz uyusaydın keşke uykunu almış olurdun
Akşam bindim 7 de gündüz uyumuştum zaten
vallahi işin zor. birde böyle insanlarla uğraşınca.. tekrar aynı gün geri geleceksin birde
Aynen, kalacak yerim yok mecbur gidiş dönüş işte
üff. ne okuyorsun?
Tarih
aaa süper en sevdiğim :D bak bu hoşuma gitti.
Ahahha niye😂
tarihi çok seviyorum mühendisim ama ilgi alanım tarih :D orada olsam güzel bir tarih sohbeti yapardık
Güzelmiş 😅 Bende seviyorum tarih iyidir ya
kaçıncı sınıfsın?
3. sınıf
yolun az kalmış :) şimdi tatilde oldu bu durum bakalım nasıl etkileyecek seni
Bütün planlar suya düştü pandemide de zaten anlamadım geçti gitti senem🤷🏻♀️
herhalde okula gitmeden mezun olacaksın :( üzücü gercekten ya
Öyle görünüyor başımıza başka bir bela gelmeden bitirirsem
bu kadar pimpirikli olursan bişey daha çıkar :D
Sırada zombiler var hissediyorum 😂
:D ben önce uzaylıları bekliyorum
Uzaylılar kesmez beni 😅
:D zombiler kesiyor mu
https://imgyukle.com/i/QnqaZy
Konuşmanın üstüne 😆
hahaha haydaaa ne olcak şimdi :D gelip götürsünler bari
Bekleyen sensin seni götürsünler 😂
Ben kabul ediyorum😂 birazda başka gezegenler göreyim. Zombilere yem olmaktan iyidir😂
Çok önyargılısın 😅 Bir film izlemiştim zombiler çok sempatik gelmişti aşırı tatlılardı belki öyledir zombiler😂
😂hepsi çok yakışıklı merak etme
Gelsinler bekliyorum 😆
😂 zombileri seven birini ilk defa duydum ya
Warm bodies izledikten sonra evet😂 Zombiler de sever🤤
😂 dizi mi o ilk defa duydum? Vampirlerin aşkından sonra zombilerin aşkı mı😂
Hayır film bu aşşırı tatlış🤩 Evet olamaz mı olabilir 😂
Ya mesaj atsan dah kolay yazışırız mesaj atmak için iki kilometre aşağı iniyorum😂
Ara ara kesiliyor hat çekmiyor zor yazıyorum
Tühh yaa 😔😔 umarım çeker hat
Çekmiyor dağ bayır gidiyoruz valla 😅
Ulaşabildin mii
Evet indim yurttayım
Sevindimm ☺️ uyuyabildin mi biraz
Evet sabaha karşı uyumuşum biraz, teşekkür ederim ☺️
Bak buna sevindim 😬😬 dönüş kaçta
Akşam 11'de bi on saat daha yol sonra 3 gün uyurum artık 😂
😂😂vllhi herhalde seni kaldırmak için su atmak lazım o zaman
Kimseler dokunmasın uyku ince çizgimiz 😅
Ya bence zombiler gelirse gayet o çizgiyi kaldırırısn😂
Evet yakışıklı zombiler 😂😂
😂😂 filmi izlicem sırf meraktan
Yaaa evet izlee🤩🤤 Aşşırı iyi bak bütün bildiğin zombi filmlerini unut
😬😬 güzel zombiler var mı
Bak ya😆
😬😬ee yakışıklı zombiler varsa güzel zombilerdd olmalı öyle değil mi
Spoiler vermiyorum bak 😅 Başrolde yakışıklı bir zombimiz var gerisini sen izle🤷🏻♀️😅
😬😬 her filmde yakışıklı adamın aşık olacağı bir güzel vardır
Ama zombi değil kız şansına küs 😅
😬😬 öf ne hayallerim vardı olmadı şimdi.
😅😅
😬😬şaka bir yana film tavsiyelerin olursa söyle
Çok iyi bir izleyiciyimdir ve dizi film benden sorulur bak o kadar söylüyorum 😅
:D öyle mii. benimde sinema bilgim çok derindir. bu konuda gayet güzel anlaşabilir paslaşabiliriz o zaman
Çok derin peki😅
:D kayboluyorum bazen ondan. adını da öğrenemedim daha mesaj atmıyorsun :D
Olum otobüs varken neden tren ya?
Nostaljik takılmak istedim ilk kez doğu ekspresi falan ne bileyim böyle olduğunu
Doğu ekspresi için sevgilin olacak hayatım:)
Ancak öyle çekilir
Bir de kompartman da tek olacan sevgilin ve sen
Ne olsun istiyorsun😂
Huzur içinde yolculukta
evet maalesef öyle tren yolculuğu