Toplantıda, İBB'nin toplu taşıma ücretlerine yüzde 29,10 zam teklifi konuşuldu.
Bu kapsamda, tam elektronik bilet ücreti 7,67 liradan 9,90 liraya, öğrenci elektronik bilet ücreti 3,74 liradan 4,83 liraya, öğretmen elektronik bilet ücreti 5,49 liradan 7,09 liraya, tam abonman ücreti 602 liradan 777 liraya, öğrenci abonman ücreti 109 liradan 140 liraya yükseldi.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

Merhaba, evet tam da oturduğum yerde gelen bir zam oldu :) Üstelik sadece toplu taşımaya değil, taksimetre açılış ücretine de zam geldi. Konunun bir de trafik açısından değerlendirilmesi gerektiğini düşünüyorum. Günümüz şartlarında bir büyükşehir belediyesinin yapması gereken en önemli görevlerinden birisinin toplu taşıma olduğunu düşünüyorum. O nedenle toplu taşımaya zam yapılırken çok dikkatli olunmalı. Toplu taşmaya yapılan zamlar, insanları bireysel taşımaya doğru yönlendirmemeli. Çünkü trafik sorununun çözümü toplu taşımada bulunuyor. Toplu taşıma ücretlerinin bu derece artması insanları, toplu taşıma yerine bireysel araçlara yönlendirecektir ve bu da trafik sorununu daha da kötüleştirecektir. Dolayısıyla toplu taşıma sadece İstanbul'da değil tüm belediyelerde sübvanse edilmesi gereken bir hizmettir.