30 una varıp hala Toksik Ebeveynleriyle yaşamak zorunda olan var mı ?

28 yaşındayım. Babam inanılmaz despot ve bencil bir adam. Beyninizi agackakan gibi yer.. 57 doğumlu zaten onun neslinden az çok bilirsiniz...

Demediği laf , etmediği hakaret kalmıyor. Cevap veriyorsun daha da suçlu konumuna düşürüyor. İnanın gidecek yerim olsa 1 sn kalınacak yer değil. Zaten kardeşi, akrabası kim varsa arasını da bozdu insanlar çenesinden surekli laf batirmasindan bıktı zaten..

Evlen git diyeceksiniz. Bakın ben evlilikten de erkeklerden de bu adam yüzünden sogudum. Tek başıma olmak, özgür olmak istiyorum yeter artık.. ama gerekli maddiyatim yok.

Sizce ne yapmalıyım, nasıl koruyabilirim kendimi?

Güncellemeler
+1 yıl
1111
30 una varıp hala Toksik Ebeveynleriyle yaşamak zorunda olan var mı ?
Cevapla