Belli bir yaştan sonra anne babayla yaşamak zulüm müdür?

Ben hergün kavga ediyorum neredeyse.

Güncellemeler
+1 yıl
2013 yılından beri çalışıyorum. Eve her anlamda destek veriyorum. Faturalara kadar ödüyorum. Ödediğin 2 fatura diyorlar. Para ihtiyaçları olunca para veriyorum. Daha doğrusu vermek zorunda kalıyorum. Vermediğim zaman niye diye soruyorlar. Para bittiğinde niye bitti diyorlar. Hep bir hesap vermek. 30 yaşındayım birde..
Güncellemeler
+1 yıl
Babam çok cimri. Param bittiği zaman ondan para almak mümkün değil. Veriyorum ama alamıyorum. Arabası malı çok değerli
Belli bir yaştan sonra anne babayla yaşamak zulüm müdür?
Cevapla