İnsanlardan umudunuzu kestidiniz mi?

Temiz kalpli insanların olduğuna dair umudumu kestim. Herkes kalp kırmak için diline dikkat etmiyor. İyi insanı saf sanıyorlar. Asla evlenmeyi düşünmüyorum. Herkesin göstermediği karakteri var, hayatımı karartmak istemem 😐 Bütün insanlıktan soğudum. Yüzüme gülen arkamdan ne diyor, iş yerinde her gün şahit oluyorum. Yetim bir çocuğu evlatlık alan insanlara da inanmıyorum. Acıdıkları için alıyorlar, gerçek ana baba şefkatı gösteremezler. Kimsesiz insanın başına her şey gelir kaldı ki, gerçek anne babandan bile işe yarıyorsan öyle muamele gorüyorsun. Bu hayatta tek başınasın. Anne babam var çok şükür ama yokmuş gibi..

İnsanlardan umudunuzu kestidiniz mi?
Cevapla