Sevgilimi aileme depremde ailesini kaybeden yakın arkadaşım olarak tanıttım ve evimize aldık sizce bu günah mıdır?

Okullar açılana ve Kyk'ya yerleşene kadar bizimle kalacak, sizce bu günah mıdır?

Sevgilimi aileme depremde ailesini kaybeden yakın arkadaşım olarak tanıttım ve evimize aldık sizce bu günah mıdır?
Cevapla