Benim ailem asla alevi hanefi ayrımı yapmazlar özellikle ben seviyor ve evlenmek istiyorsam iyi düzgün birisi ise evlenmeye uygunsa onlarda kabul ederler ama. erkek arkadaşımın ailesi beni hiç tanımadan görmeden bilmeden istemediler iyidir karakterine bişey demiyoruz ama biz hanefi gelin istiyoruz demişler farklı mezhepler evlenip sonra boşanıyorlar. demişler. sorunlar oluyor ileride sorun olur demişler
Belki tam tersi mutlu olucaktık. Bence kendi fikrimi söylüyorum. Din meselesinden dolayı kim bir evliliği bitirebiliyorsa ya yobazdır ya da cahil ayrılanlar mutlaka başka bir sorun yaşamıştır baştan zaten kabul edip evleniyosun bu ne saçmalık ama ailesi mezhepten olduğunu düşünmüş buna yormuşlar.
Sanki asıl amacım onlara gelin olmak onlarla evleniyorum gibi hanefi gelin istiyoruz demişler keşke en baştan söyleseymiş demiş annesi keşke baştan sorsaydınız alevimisin diye aleviysen ister iyi ol ister kötü bizim kırmızı çizgimiz asla istemeyiz deseydiniz , Erkek arkadaşım onları fazla kırmak istemiyorum dedi bana ve yolları ayırdık.
Konuyu anneme anlattım annem çocuk isteseymiş ikna edermiş dedi. çözülmeyecek konu değil evleriniz ayrı sonuçta dedi çünkü ben mezheple ilgili bir uyumsuzlukta yapmazdım yani uyum sağlar saygı duyardım. Annem ona ailesi birisini bulucaklardır dedi.
Üzüldüğüm şey şu annem bana çalışkan birisimi evine bakabilicek mi evi olsaydı parasını tutuyor mu derken darlarken ben ikna ettim bu önemli mühim meseleye annemi , Çocuğa bu konuyu hiç bir zaman açmadım bile babamın haberi yoktu belki babamda istemezdi, babam kolay beğenmeyen birisi bilmiyorum ama ben istediğim için arkamda durup elinden gelen yardımı yapıcaklarını biliyordum. emindim ama o boş ve saçma sapan konuyu bahane edip gitti keşke tanımasaydım kötü birisi olduğu için değil çok iyi birisiydi güzel zaman geçirdik ama doğru kişi sevgisinden emin olup arkasında durabilen kişi bence bi söz var sevene bir saç teli yeter sevmeyene halat bağlasan durmaz öyle yanii...
Belki tam tersi mutlu olucaktık. Bence kendi fikrimi söylüyorum. Din meselesinden dolayı kim bir evliliği bitirebiliyorsa ya yobazdır ya da cahil ayrılanlar mutlaka başka bir sorun yaşamıştır baştan zaten kabul edip evleniyosun bu ne saçmalık ama ailesi mezhepten olduğunu düşünmüş buna yormuşlar.
Sanki asıl amacım onlara gelin olmak onlarla evleniyorum gibi hanefi gelin istiyoruz demişler keşke en baştan söyleseymiş demiş annesi keşke baştan sorsaydınız alevimisin diye aleviysen ister iyi ol ister kötü bizim kırmızı çizgimiz asla istemeyiz deseydiniz , Erkek arkadaşım onları fazla kırmak istemiyorum dedi bana ve yolları ayırdık.
Konuyu anneme anlattım annem çocuk isteseymiş ikna edermiş dedi. çözülmeyecek konu değil evleriniz ayrı sonuçta dedi çünkü ben mezheple ilgili bir uyumsuzlukta yapmazdım yani uyum sağlar saygı duyardım. Annem ona ailesi birisini bulucaklardır dedi.
Üzüldüğüm şey şu annem bana çalışkan birisimi evine bakabilicek mi evi olsaydı parasını tutuyor mu derken darlarken ben ikna ettim bu önemli mühim meseleye annemi , Çocuğa bu konuyu hiç bir zaman açmadım bile babamın haberi yoktu belki babamda istemezdi, babam kolay beğenmeyen birisi bilmiyorum ama ben istediğim için arkamda durup elinden gelen yardımı yapıcaklarını biliyordum. emindim ama o boş ve saçma sapan konuyu bahane edip gitti keşke tanımasaydım kötü birisi olduğu için değil çok iyi birisiydi güzel zaman geçirdik ama doğru kişi sevgisinden emin olup arkasında durabilen kişi bence bi söz var sevene bir saç teli yeter sevmeyene halat bağlasan durmaz öyle yanii...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer