Sevmediğimiz insanlara saygı duymak zorunda olmadığımız gerçeği bence bazılarına ağır geliyor. Sizce doğru mu düşünüyorum?

Sevmediğimiz insanlara saygı duymak zorunda olmadığımız gerçeği bence bazılarına ağır geliyor. Sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Yani saygı duymak derken istediğimiz gibi linçleyebiliriz bence
Sevmediğimiz insanlara saygı duymak zorunda olmadığımız gerçeği bence bazılarına ağır geliyor. Sizce doğru mu düşünüyorum?
Cevapla