Sokak sokak dolaşıp bir poşet ekmek dağıttım. 3 katlı bir ev sahibini es geçtim arkamdan seslendi ağladı ama vermedim. Kötü mü ettim?

3 katlı bir evi ve arabası var kadının bende ihtiyacı yoktur diye es geçtim diğer herkese kamyondaki ekmekleri ve kolileri dağıttım kötü mü ettim?
Güncellemeler
+1 yıl
Deprem bölgesi değil sadece hissedilen bolgedeyiz ve hayir yapmak istedim.
Güncellemeler
+1 yıl
Bugün gidip verdim çok sevindi neden ağladınız teyze diye sordum bana herkes evim var diye zengin oldugumu dusunuyor kenar mahallede kaliyorum her iki dairemde 1500 lira ve 2 kızım okuyor büyükşehirde. Zor geciniyorum her şey dışardan görd. gibi değil o kadar seslendim beni gormedin bende ağladım dedi. Bende ozur diledim ekmek ulastirdim😥
Sokak sokak dolaşıp bir poşet ekmek dağıttım. 3 katlı bir ev sahibini es geçtim arkamdan seslendi ağladı ama vermedim. Kötü mü ettim?
Cevapla