Oje sürmeyi erkeklere kuyruk sallamak olarak görüyor ve evde banyoda jilet görünce deliriyor jileti görmek istemiyor ağzına geleni söylüyor ahlaksızlar hayasızlar vs.
Benim kafam basmıyor oje sürmekle kuyruk sallamak ne alaka (ayrıca köpek miyiz olm biz kuyruk sallama tabiri nedir)
Jilet görünce sinirlenmesinin nedeni de muhtemelen aklına sadece bikini bölgesi geliyor. Bizde Jileti görmesin diye dolabın içine koyuyoruz. Bu seferde dolabı doldurmuşsunuz diyor. Ulan biz napalım temizlenmeyelim mi? jilet mi kullanmayalım? görmekten rahatsız oluyorsun anladık dolabın içine koyduk. yine suçlu olduk. Bu nasıl bir zihniyettir arkadaşlar?
Benim kafam basmıyor oje sürmekle kuyruk sallamak ne alaka (ayrıca köpek miyiz olm biz kuyruk sallama tabiri nedir)
Jilet görünce sinirlenmesinin nedeni de muhtemelen aklına sadece bikini bölgesi geliyor. Bizde Jileti görmesin diye dolabın içine koyuyoruz. Bu seferde dolabı doldurmuşsunuz diyor. Ulan biz napalım temizlenmeyelim mi? jilet mi kullanmayalım? görmekten rahatsız oluyorsun anladık dolabın içine koyduk. yine suçlu olduk. Bu nasıl bir zihniyettir arkadaşlar?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Bu adam dediğin kim. Baban mi. Benim babamda kırmızı renge takik çok garip bir şekilde. Kırmızı renk giymek iyi değilmiş o renk giyilmezmis
maalesef babam
Baya kafası karışık bi arkadaşmış. Çokta sağlıklı bi pakoşojisi yok
Psikolojik destek alması lazım derim
narsist birisi bu kişi ölürde psikoloğa gitmez neyim var benim der
Eyvah eyvah o zaman sıkıntı ama yine bir çözümü var tabi ki
Bunu bir aile büyüğü dile getirse ikna olmaz mı?
yok ki öyle biri baba tarafıyla konuşmuyorum anne tarafını da babam sevmez zaten
bahsettiğim kişinin babam olduğunu anlamışsındır diye düşünüyorum
İnan anlamıştım şimdi anladım 🤦♂️
bu adam nasıl bu hale gelmiş anlamıyorum ya hem okumuş etmiş adam hem de dışardan görsen dört dörtlük müslüman ama içi çok fesat düşünüyor insanlar hakkında nerde mini etek crop giysin biri orsb muamelesi yapacak sıfat var
kısaca yobaz
bu düşünceleri bir yere kadar anlarım zaten yobaz bir ailede yetişmiş
ama soruda yazdıklarım normal mi ya
jilet görünce bir insanın aklına neden bikini bölgesi gelir bu nasıl bir sapıklık
Yani o adama bir şekilde psikolojik destek şart
Psikolog ile görüşün gerekirse psikoloğu davet edin tanışsın bir vesile olsun
psikoloğa bir şekilde ikna ettim diyelim. ya adam yobazın teki psikoloğa bunları anlatır mı sanıyorsun. içinde gizli bir sapık var dışarıya hiçbir şekilde yansıtmıyor hatta bunlar onun için bu yaşananlar çok normal şeyler. eminim kendini hiç sorgulamamıştır benim aklıma neden böyle şeyler geliyor diye
İnan çok üzüldüm Allah yardımcınız olsun ne diyim
sağolasın burada sorup rahatladım biraz çünkü acaba ben mi abartıyorum diyordum (artık o kadar normalleştirdi ki) çok şükür abartmak gerekiyormuş anormal olan o
Kaç yaşında bu adam bilmiyorum ama eski kafa belli yani değişmez kolay kolaY umarım şiddet yoktur inşallah 🙏
keşke şiddet olsa da şu psikolojik travmalarım silinse
Bende çok çektim babam dan arkadaşlarıma takardı kafayı
Bende hep diyordum ki gökten peygamberin (sav) çocuğu inerse anca arkadaşım olur derdim o derece yani
ah şu aileler varya çocuklarına hayat vermek yerine hayatlarını mahvediyorlar annenden babandan ne gördüysen onu yaparmışsın. istesen de istemesen de o yüzden umarım çocuğum olmaz
Yok ya öyle düşünme benim kızım var ben iyi bir babayım kızımı kimse üzemez bir damla göz yaşı için dünyayı yakarım gözümü kırpmam
Sende acik acık söyle ne yapalım temizlenmeyelim mi de
ya bana yapmıyor bunu ablama yapıyor
Sana niye yapmiyor ki. Sadece ablanmi temizleniyor ki
bu olay az önce oldu biz depremleri fazlaca hissediyoruz ablamında küçüklükten kalma deprem travması var babam da bunu biliyor. kız açıklıyor korktum zaten 5 dk da banyo yapıp çıktım o sırada unutmuşum dedi. başladı saymaya “hayasızlar, haya perdemi yırttınız o dolabın altını da doldurmuşsunuz zaten bu ne rahatlık” (doldurduğumuz şey dediğide iki tane jilet” orada özel eşyalarımız olduğunu bile bile açıp bakmış ruh hastası. bi orbu demediği kaldı (ki geçmişte de üstü kapalı demişliği var) ablam bunları duyunca ne yapsın. bide baba tarafından denmesi bunların insana çok dokunuyor ya kız da bir şey diyemedi o yüzden
ne bileyim ben jilet kullanmıyorum (bunu bilmiyor aslında) mesela bana ağda falan alır isterim marketten getirir hiçte bir şey demez
ama adam jilete ya da ablama takmış durumda görünce deliriyor ruh hastası ya
ben hala babamın zihniyetini çözemediğim için ablam diyor “o jileti görünce aklına bir tek bikini bölgesi geliyor” diye
ya bırak jileti tüm vücudunu bile alırsın onunla ama jilet görünce bir insanın aklına nasıl geliyor böyle bir şey benim aklım almıyor
Haklısın. Bu adam dediģin kim acaba?
maalesef ki babam
Tahmin ettim ama sorayım dedim. Yazıklar olsun. insan çocuğu için nasıl böyle düşünebilir.. Annen müdahale etsin. Banyoda size ait ozel bir yer olmali.
var alanımız banyo dolapları bize ait özel şeylerimiz olduğunu da biliyor ama gitmiş en alttaki dolabı açmış bakmış. sonra diyor “alt dolabı da doldurmuşsun zaten” diye ya rahatsız oluyor diye ablam dolaba koyuyor kız yine suçlu oluyor
kıza bi orsb demediği kaldı (ki daha önce üstü kapalı demişliği var) ya benim aklım almıyor bu nasıl bir zihniyet
Babanin ruh hali bozuk. Maddi olarak sıkıntıniz var mı ya da babanın takıldıgı tarikat falan?
yok çok şükür maddi durumumuz da iyi tarikat falan yok ama 5 vakit namazını kılar dışardan görsen dört dörtlük müslüman dersin ama içini bir tek biz biliriz. dün deprem oldu evden çıkıcaz hala namaz kılma derdinde🤦🏻♀️
Babanın kafası şartlanmış. Okuduğu kitaplar ya da dinlediği seyler yüzünden. Kız evlat babaya güvenmek ister. Hayatında tanıdığı ilk erkek babadır. Annen ne diyor bu duruma?
kuran falan okur dini kitaplar okuyup durur. o güven vermez ki sadece korku verir bize. annem de alışmış olmalı ki ablama da bana da abartıyorsunuz diyor
annem gerçekten okumuş etmiş birisi babam gibi okumuş cahillerden değil ama bu adam ne yapmış etmiş bu kadını da kendine benzetmişya en çok ona şaşıyorum
Şaşırdım valla. Annen size daha yakın ve ilgili olmalıydı. Annenize biraz daha baskı yapın. Bunaldığınızı babanızdan utandıģınızı söyleyin.
katıksız bir çomarın sapık olmaması mümkün değil
Kim ki bu tepkileri veren
babam
Aa kafayi mi yemis acaba
Ağır derecede sapık ve ruh hastası.
Değişik
Hasta mı
hastalıklı
Bence sal ak