Arkadaşlar böyle bir adamın zihniyetinde sapıklık var mı sizce?

Oje sürmeyi erkeklere kuyruk sallamak olarak görüyor ve evde banyoda jilet görünce deliriyor jileti görmek istemiyor ağzına geleni söylüyor ahlaksızlar hayasızlar vs.
Benim kafam basmıyor oje sürmekle kuyruk sallamak ne alaka (ayrıca köpek miyiz olm biz kuyruk sallama tabiri nedir)
Jilet görünce sinirlenmesinin nedeni de muhtemelen aklına sadece bikini bölgesi geliyor. Bizde Jileti görmesin diye dolabın içine koyuyoruz. Bu seferde dolabı doldurmuşsunuz diyor. Ulan biz napalım temizlenmeyelim mi? jilet mi kullanmayalım? görmekten rahatsız oluyorsun anladık dolabın içine koyduk. yine suçlu olduk. Bu nasıl bir zihniyettir arkadaşlar?
Arkadaşlar böyle bir adamın zihniyetinde sapıklık var mı sizce?
Cevapla