Olaydan etkilenen siz olmasanız bile başkalarına üzülüp yaşantınızı/gününüzü normal sürdüremediğiniz oluyor mu?

Bugün gibi mesela depremden etkilenen bir bölgede değilim ama sabahtan beri etkilenen insanlar için ağlamaklıyım 😭
Olaydan etkilenen siz olmasanız bile başkalarına üzülüp yaşantınızı/gününüzü normal sürdüremediğiniz oluyor mu?
Cevapla