Siz de başkalarının hayatına bakınca ot gibi yaşıyormuş hissine kapılıyor musunuz, yoksa normal misiniz?

Mevzu maddiyat değil bu arada. Maddiyat olsa da bazen birlikte gezecek, hayatı yaşayacak kimsen yoktur. Diğer insanlara bakıyorsun, gezmeler tozmalar, güzel fotolar. Biz ise işte eve evden işe. Arada bi kahve içmeye çıksak ne mutlu. Millet neler neler yapıyo. Kendimi çok eksik kalmış hissediyorum. Çok yetersiz ve eksik yaşamış hissediyorum. Bu his sizde de oluyor mu? Beni anlayan var mı?

Siz de başkalarının hayatına bakınca ot gibi yaşıyormuş hissine kapılıyor musunuz, yoksa normal misiniz?
Cevapla