Çok kırıldığınızda bir şey yokmuş gibi normal davranabiliyor musunuz?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Çok kırıldığınızda bir şey yokmuş gibi normal davranabiliyor musunuz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Bazen evet bazen hayır. Moralim düşünce anında belli oluyor.
Eski sevgilim ben trip atınca kırılınca oda bana kızıp diziyle kasıklarıma vuruyordu 😄😄 o yüzden belli edemiyorum tepkimi ahahaha 😄🤣🤣
Çok güzel belli ediyom 😂😂
Çok belli ederim yüzüm düşer
Uzmanlık değil profesyonellik alanım
Uzmanlık alanım oldu
Çok üzüldüm ama hiç üzmedim...
İçim kan ağlarken yüzüm hep güldü
Evet bir süre sonra alışıyor insan
Evet yapabiliyorum bunu
Evet davranabiliyorum
Diyer türlüsünün kimse bir faydası olmaz
Biraz zor olsa da bazen evet
Baya belli ediyorum maalesef
O eskidendi...
Tabii ki görmezden gelmek daha iyi yani
Çok zor bir soru idi cvblayamam
Evet davranırım
davranabiliyorum
Evet yapabiliyorum
Bı dakka sürmez bu huyumu sevmıyorum
Evet
Kırılmam.
Her zaman