En son annenize nasıl bir incelikte bulundunuz?

Şahsen bi insanın en kiymetlisinin annesi olduğunu düşünüyorum böyle büyük şeylerde değil ne bileyim durduk yere seni seviyorum demek gibi mastafsız tatlılıklar da olur ben yakın zamanda annemin saçını boyadım hayatında ilk defa saçını boyadı tırnağımın ucunda boya lekesi kaldı gördükçe annemin nasıl mutlu olduğu gülümsediği geliyo mutlu oluyorum sizin yaptığınız incelikler varsa yazın isteyenlere de fikir olsun🙂
En son annenize nasıl bir incelikte bulundunuz?
Cevapla