Annenizle genelde neler yapıyorsunuz?
Ben market alışverişi yaptım en son
Ben market alışverişi yaptım en son
Dun sahilde ekmek arasi kofte yedik
Iymis
Tesekkurler e. i. g icin 🙃
Sofrayı toplamaya yardım ettim
Ne bunu yapan erkek kaldı mı harika
Cevap
33Cevap
Annemle en son lunaparka gitmiştik.
Çarpışan araba dönme dolap derken gondol'a binmiştik canım annem az daha kalpten gidiyordu.
Haha
Anneler değerlidir vakit ayırmak gerekir. 😊
Akşamları çayı ben demliyorum. Servisi ben çekiyorum. Bardakları ben kaldırıyorum. Ortaya çıkan bulaşıklar anneme ait.
Ne güzel ya
Ben babam hakka yürüdük ten sonra her şeyi annem ile beraber yaparım canim anam yanliz kalmasın üzülmesin diye elimden ne geliyorsa fazlasını yaparim
Çay yaptı, içmemek ayıp olurdu. Bu ara pek görüşemiyoruz.
Sohbet etmek, alışveriş, yemek yapmak... Standard şeyler.
Bir kaç hafta önce kahve içmiştik. Bir çok şey yapmıştık.
Kahve içtim annem biraz içine baktı baktı bir şeyler salladı
Kurtlanmış yiyecek sonucu tavanda kelebek temizledim 😂😂
#SelamGençlik
Çay içtik şükürler olsun.. #TubaSueda
Yemek yedik, üstüne tatlı oturup beraber Selçuklu’yu izliyoruz..
Kahvaltı keyfi
Kahve keyfi
Alisveris
Seyahat
Ailemle 4 - 5 yıldır yüz yüze görüştüğüm yok. Yurt dışında yaşıyorum telefonla mesaj yoluyla konuşuyoruz arada o kadar.
En son dayımlara gittik geldik eğer aktivite sayılırsa
En son ambulansta elini hiç bırakmadan yol boyu masal anlattım onunla geleceğe dair planlarımı anlattım hem ağladım hem güldüm ve yoğun bakıma bıraktım 2 gün sonra da cenazesini verdiler.1 yıl 2 ay 23 gün oldu😢
Annemi görmeyeli yaklaşık 10 yıl olmuştur en son ne yaptığımızı geçtim yüzünü dahi hayal meyal hatırlıyorum
Neden
Bırakıp gitti k@hbe.
Hayatımı mahvetti.
Kötüymüs cidden
Başka adama gitti, başkasıyla bir hayat kurdu. Lafım ona sözde anne.
Sinirlendim
Sen en son annenle ne yaptın peki?
😕😕
Hicbir sey😁
Yalancı 😄
Ben tahmin edeyim mi?
Etttt
Annenle en son temizlik yaptın 😅🤔
Bildim mi?
Olabilir😁
Eş olucak, evlenilecek kızı gözünden tanırım.😅
Super
Çiçek olmak istemeni anlamıyorum.🙄
Nedn
Daha kaç kere çiçek olacaksın ki.😁Sen zaten çiçeksin hemde en nadirinden.
Yaaa
Hı hı 🤗
Odamı süslemek için aldığım sarmaşığa ışıklı tel doladık en son
En son terlik fırlatmıştı, dunyanın en iyisi analar
Haha😁😁😁
2015 te hastane odasında görüşmüştük ve son görûşmemiz oldu aktivite değilde her anında beraber olun annenizle sonra çok pişman oluyosun 😔
Annem beni pek sevmez
Neden
Bilmem öyle işte
Annemle zaman geçirmediğimi fark ettim şu an ama yemek masasina oturup yemek yemek diyim bari
Vakit geçirmiyoruz en son hastane ziyaretime gelmişti oturmuştuk biraz
ailemle takilmam. hiç
En iyisi
Biz annemle hiç anne kız vakit geçirmedik.
Değişik bi ot topladık 😂
Yemeği o yaptı mutfağı ikimiz temizledik:))
Soruya bak be, helal.
En son annemler bize geldi oturduk
Hamur açtık en son sayılır mı 😅
Kahve içtik muhabbet ettik
Annem yok babam ayrı annem ayrı babamla yaşıyorum.
Selam. Ailemle uzun zamandır görüşmüyorum.
Görüntülü konuştuk bu sabah.
En son bugün çarşıya çıktık.
Bugün çörek yaptık annemle birlikte.😬
Dogarken karnina tekme atmisim
Hic Rahmetlik sizlere òmùr
çardakta çay içtik kızdırmacalı sorular sohbet
Tartışma aktivitesi...
Sanırım yemek yedik😂başka aklıma gelmiyor
Ağda yaptık birbirimize
Hiç hatırlamıyorum çok küçükken kaybettim
Doğum günü kutluyoruz kardeşimin 😂
hicbir sey yemem yedik
Annem uzak doğu da 2 yıldır görmüyorum
ayrimisiniz
Bilmiyorum
Küaföre gittik.
Börek yaptık 🤩
Dizi izledik
Yemek yedik.
TV izledik
Mısır yedik djdjdj
Yemek yaparız
Yemek yaptık
Pazara gittik
2017de AVM de yemek yedik
Hiç bişey:)
Yemek
Hiçbir şey 😀
Ben de
Mevzuya gittik
O ne ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?