Size gelmesini istemediğiniz yahut Ogün yanlız kalmak istediğiniz de ne tür bahaneler uydurursunuz?
Yoksa misafirleriniz genelde Cat kapı mi gelir?
Yoksa misafirleriniz genelde Cat kapı mi gelir?


Misafir gelmesini çok seviyorum ama çat kapı samimiyete sığınıp gelene sinir oluyorum hiç bir hazırlığım yok üstelik yatıya gelenlere ayrıca sinir oluyorum sor bakalım bir müsait misin diye? 🙄
Müsait misin?🤣🤣😁😁
Yoğunum genelde 🙄😄
Geleceğimden değil sor dedin diye sormuştum 😁😁😪😪
Höö aşıro komik demi😄😄
Havalar soğuk bı ara sana ekmek arası köfte ismarliyim
Diyetteyim tenkk yuu😄
Köfte bu ya bı ekmek 10 tane de köfte diyeti bozmaz 😁
Yumurta büyüklüğünde 4 adet köfte haftanın sadecee 1 öğününde🙄 olur😄😄
Hayatın lezzetlerinden seni bu senle iten bir amaç uğruna gerceklestirdigin savaşına saygı duyar önünde eğilirim 👏👏
Est thanks 👏😄diyet bu bozamam tava😄
Bozma bozma bende az önce bı tabak yöresel bı pilav yedim. Pişmanlık içerisindeyim 🥺🥺
Pilav hiç yiyemiyorum deme deme😒
🤐🤐🤐
Cevap
2Cevap
derdim evet ama türk dizisi izlemiyorum
Ya ben bu diziyi izleyemedim sıkıldım bıraktım
Dünyanın en az izlenen dizisi seçilmiş.
Bir önceki paylaşımımdan görebilirsin
Şaşırmadım
İzlemek kısmet olmadı hatta bı izleyeyim diyordum akşam o haberi gördüm. sevgili bir kulmusum.
Çünkü zamanımın boşa gittiğini hissettiğim an o ve ona benzer bı çok şeyden soğuyorum
Kısmetse olur dersem daha garanti olur
Böyle bir yorumu gizli yapman bile yeterince açıklayıcı 🤣🤣🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?